Reclamatii si sesizari

Dragă client,

Este foarte important pentru noi să le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a comunica rapid şi usor.

Ne cerem scuze pentru orice nemulţumire apărută în relaţia cu noi, dar semnalarea acesteia ne oferă oportunitatea remedierii oricărei probleme şi îmbunătăţirii serviciilor oferite clienţilor noştri.

Regăsiți mai jos modalitățile de adresare a sesizării dumneavoastră. Indiferent de modul în care decideti să comunicaţi cu noi, vom prelua mesajul dumneavoastră şi vom acţiona pentru corectarea sau clarificarea aspectului semnalat.

Vă mulţumim pentru colaborare!

 

În ce situaţii se face o sesizare?

Vă rugăm să ne informaţi ori de câte ori aveți o nemulţumire referitoare la:

  • produsele şi serviciile furnizate;
  • comportamentul angajaţilor noştri;
  • situaţiile considerate abateri de la termenii legali.

Noi verificăm toate sesizările pe care le primim, acordând fiecăreia atenție maximă. Încercăm să avem o viziune echilibrată şi corectă asupra situaţiei pe care ne-o prezentaţi. Oricând vedem că reclamaţia dumneavoastră este justificată, nejustificată sau nu are legătură cu activitatea noastră, noi vă vom prezenta poziţia noastră vis-à-vis de această reclamaţie.

Trimiteţi o sesizare

Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai jos:

  • la numarul de telefon 0730210141
  • pe adresa de e-mail office@worldguard.ro